Skip to content

tamigo jest tutaj, żeby ci pomóc

+48 223 070 466          support@tamigo.pl

Nasz zespół obsługi klienta jest gotowy do pomocy w godzinach 09:00 - 16:00, od poniedziałku do piątku. Gwarantujemy odpowiedź na każde zgłoszenie w ciągu 24 godzin, od poniedziałku do piątku.

Jeśli jesteś użytkownikiem tamigo, możesz odwiedzić także nasze Help Centre. Zawiera ono najczęściej zadawane pytania, przewodniki krok po kroku dotyczące obsługi platformy i wiele więcej.

Sprawiamy, że praca staje się łatwiejsza

Pomoc

Chcemy, abyś poczuł się jak w domu. Dlatego oferujemy obsługę klienta w twoim języku, aby pomóc ci w najlepszy możliwy sposób.

Screenshot of tamigo's remote software support with the help wizard guiding users on the schedule section of their efficient workforce management tool. The wizard provides step-by-step instructions to create a rota and add shifts for employees.

Szkolenia i warsztaty

Oferujemy szereg praktycznych warsztatów, które skutecznie przygotują administratorów i planistów do rozpoczęcia pracy. Dostępne opcje obejmują zarówno webinary, rozmowy telefoniczne, jak i warsztaty na miejscu.

tamigo’s customer support specialist Maya.

Ucz się na bieżąco

Nasz wirtualny przewodnik po oprogramowaniu pomoże Ci przejść przez podstawowe kroki w tamigo i pokaże dokładnie, co należy zrobić w rozwiązaniu. Dowiedz się, jak dodawać pracowników, edytować stronę główną, zarządzać zmianami i nie tylko.

tamigo’s workforce management implementation specialist Julian.

Często zadawane pytania

Jak działa bezpłatny okres próbny?

Po prostu zarejestruj się na bezpłatny 30-dniowy okres próbny, a dostaniesz wiadomość e-mail z danymi logowania. Otrzymasz wtedy pełny dostęp do wszystkich funkcji tamigo, w tym funkcji rejestrowania czasu pracy za pomocą aplikacji oraz pełnego dostępu do pomocy technicznej.

Co się stanie po zakończeniu okresu próbnego?

Masz 30 dni na wypróbowanie tamigo za darmo! Jeśli zdecydujesz się na dalszą pracę z tamigo, wszystkie Twoje dane z konta testowego zostaną zachowane. Jeśli nie, zostaną one usunięte.

Jak działają zasady ustalania cen?

Koszt obejmuje cenę za pakiet, za dział lub za liczbę pracowników / za miesiąc lub za (plus potencjalne dodatki). Nie ma opłaty początkowej. Warsztaty, indywidualne instrukcje, wirtualne przewodniki, filmy i zarządzanie projektem są dodatkowo płatne. Więcej informacji można znaleźć w Cenniku.

Czy tamigo spełnia wymogi RODO?

Oczywiście, że tak! Więcej informacji można znaleźć w naszym Trust Center.

Czy muszę instalować jakieś oprogramowanie?

Nie - wystarczy jedynie uzyskać dostęp do komputera, tabletu lub smartfona z połączeniem internetowym.

Czy tamigo oferuje integracje?

Bez względu na lokalizację lub potrzebę importu lub eksportu danych, możemy zintegrować się z prawie wszystkim oprogramowaniami! Sprawdź nasze stronę o Integracjach, aby uzyskać więcej informacji.

Z jakich przeglądarek mogę korzystać?

Z tamigo można korzystać za pośrednictwem dowolnej przeglądarki internetowej ( polecamy Google Chrome) lub za pośrednictwem naszej aplikacji na smartfony.

Przeglądarka a aplikacja na smartfona?

Obie opcje są przeznaczone dla każdego. Wersja na przeglądarkę zapewnia dostęp do wszystkich funkcji tamigo i pozwala planistom i administratorom uzyskać pełny wgląd. Aplikacja na smartfony pozwala zarządzać codziennymi zadaniami związanymi z zarządzaniem personelem i umożliwia pracownikom sprawdzanie swoich zmian w drodze.

Jakie języki są dostępne w aplikacji?

angielski (Wielka Brytania, USA), chiński, czeski, duński, estoński, fiński, francuski, grecki, hiszpański, holenderski, islandzki,  japoński (beta), litewski, niemiecki, norweski, polski, portugalski, rumuński, słowacki,  szwedzki, węgierski, wietnamski i włoski.

"Zawsze dokładam wszelkich starań, aby zapewnić doskonałe wsparcie techniczne i obsługę klienta w tamigo. Z satysfakcją obserwuję, jak moja praca każdego dnia przynosi korzyści naszym klientom!"

Diana Afshar
Support Consultant, tamigo

tamigo’s customer support consultant for workforce management Diana.