Skontaktuj się z nami.

Zawsze chętnie pomożemy.

Nasza dedykowana obsługa klienta jest gotowa pomóc w godzinach 09: 00-16: 00 od poniedziałku do piątku. Gwarantujemy odpowiedź na każde żądanie w ciągu 24 godzin, od poniedziałku do piątku.

 

Potrzebujesz pomocy poza tymi godzinami? Jako klient tamigo nasze Centrum pomocy jest zawsze otwarte dla Ciebie.

Zaloguj się do Centrum pomocy

Ułatwiamy Ci życie

Obsługa klienta
Chcemy, abyś poczuł się swobodnie. Dlatego oferujemy wsparcie w Twoim języku, aby pomóc Ci w najlepszy sposób.
Carina
Carina
Create a rota  screenshot
Create a rota  screenshot
Marco
Marco
Trening i warsztaty
tamigo jest łatwy w użyciu. Na początek oferujemy duży wybór praktycznych warsztatów, które skutecznie szkolą administratorów i planistów. Opcje obejmują webinaria i połączenia telefoniczne oraz warsztaty na miejscu.
Ucz się na bierząco za pomocą naszego kreatora oprogramowania
Nasz darmowy kreator pomaga ci przejść przez podstawowe kroki w tamigo i pokazuje dokładnie, co zrobić w rozwiązaniu. Dowiedz się, jak dodawać pracowników, edytować stronę główną, zarządzać zmianami i więcej.

Pytania i odpowiedzi

Jak działa bezpłatna wersja próbna?
arrowDown image arrowRight image
Po prostu zapisz się na bezpłatny 30-dniowy okres próbny, a otrzymasz e-mail ze szczegółami logowania. Następnie masz pełny dostęp do wszystkich funkcji w tamigo, w tym do funkcji zameldowania i odmeldowania się oraz pełnej obsługi klienta.
Co się stanie, gdy wersja próbna się kończy?
arrowDown image arrowRight image
Otrzymasz 30 dni na wypróbowanie tamigo za darmo! Jeśli zdecydujesz się kontynuować z tamigo, wszystkie twoje dane z twojego konta testowego zostaną zachowane. Jeśli nie, to dane zostaną usunięte.
Jak działa wycena?
arrowDown image arrowRight image
Cena składa się z ceny za paczkę, dział / miesięcznie (plus potencjalne dodatki). Nie ma opłaty startowej. Warsztaty, niestandardowe instrukcje, kreator oprogramowania, filmy i zarządzanie projektami dostępne są za dodatkową opłatą. Zobacz nasze ceny aby uzyskać więcej informacji.
Jest tamigo zgodny z RODO?
arrowDown image arrowRight image
Założ się, że jesteśmy! Sprawdź nasze Centrum zaufania, aby uzyskać więcej informacji.
Czy muszę zainstalować jakieś oprogramowanie?
arrowDown image arrowRight image
Nie – wszystko, czego potrzebujesz, to dostęp do komputera, tabletu lub smartfona z dostępem do Internetu.
Czy można integrować różne systemy z tamigo?
arrowDown image arrowRight image
Bez względu na lokalizację lub potrzebę importowania lub eksportowania danych, możemy zintegrować tamigo z prawie wszystkim! Sprawdź nasze Integracje, aby uzyskać więcej informacji.
Którą przeglądarke mogę używać?
arrowDown image arrowRight image
Możesz używać tamigo przez dowolną przeglądarkę internetową (zalecamy Google Chrome) lub przez naszą aplikację na smartfonie.
Przeglądarka vs. aplikacja na smartfonie
arrowDown image arrowRight image
Obie wersje są dla wszystkich. Wersja przeglądarki daje dostęp do każdej funkcji w tamigo i umożliwia planistom i administratorom uzyskać pełny przegląd. Aplikacja na smartfonie pozwala zarządzać codziennymi zadaniami w kwestii zarządzania pracownikami i umożliwia pracownikom sprawdzanie ich zmian pracy w drodze.
Jakie języki są dostępne?
arrowDown image arrowRight image
Duński, chiński (beta), czeski, holenderski, angielski (AU, Wielka Brytania, USA), fiński, francuski, niemiecki, grecki, węgierski, islandzki, włoski, japoński (beta), norweski, polski, portugalski, słowacki, hiszpański, szwedzki.