tamigo jest idealny dla wielu różnych klientów.

Wybierz segment, aby dowiedzieć się więcej:

Sprzedaż
Checkbox checked
Checkbox unchecked
Sklepy
Checkbox checked
Checkbox unchecked
Supermarkety
Checkbox checked
Checkbox unchecked
Stacje serwisowe
Przemysł hotelarski I gastronomiczny
Checkbox checked
Checkbox unchecked
Restauracje
Checkbox checked
Checkbox unchecked
Hotele
Checkbox checked
Checkbox unchecked
Kawiarnie
Inne
Checkbox checked
Checkbox unchecked
Opieka zdrowotna
Checkbox checked
Checkbox unchecked
Telefoniczne centra obsługi
Checkbox checked
Checkbox unchecked
Instytucje publiczne
Checkbox checked
Checkbox unchecked
Piekarnie
Sklepy
Supermarkety
Stacje serwisowe
Restauracje
Hotele
Kawiarnie
Opieka zdrowotna
Telefoniczne centra obsługi
Instytucje publiczne
Piekarnie

Niezależnie od tego, czy jesteś małym sklepem lub dużą siecią, czy jest to sezon wysoki czy niski, ważne jest, aby mieć odpowiedni personel we właściwym czasie. Łatwe planowanie i rejestracja czasu oszczędzają czas i informują pracowników. Centrala może porównywać sklepy lub działy, ponieważ informacje są udostępniane w całej firmie. Zwiększ produktywność, zwiększ sprzedaż i zminimalizuj koszty pracy.

tamigo pomaga supermarketom efektywnie planować zmiany, kontrolować koszty pracy i usprawniać procesy płacowe. Dzięki posiadaniu pełnego profilu kadrowego, tamigo ułatwia prognozowanie i planowanie odpowiedniej liczby pracowników w odpowiednim czasie, a jednocześnie może zobaczyć bieżące i przyszłe wartości procentowe wynagrodzeń. Możesz nawet wygenerować automatyczne umowy z tamigo.

Bez względu na porę roku, niezbędna jest zaktualizowana wersja i efektywna komunikacja z personelem w każdym kiosku lub stacji obsługi. Zamiast zarządzać zmianami w arkuszach kalkulacyjnych lub na kawałkach papieru, tamigo oszczędza czas i pozwala skupić się na ważniejszych rzeczach – takich jak obsługa klientów. Zaplanuj zgodnie z ruchem drogowym, uzyskaj przegląd swojej sytuacji finansowej, kontroluj koszty pracy i połącz pracowników dzięki komunikacji online.

Stworzenie wydajnego grafiku pracy może być czasochłonne dla kierowników restauracji. tamigo pozwala planować zmiany w dół do ostatniej minuty i daje pełny przegląd twoich pracowników. Kontroluj procenty płac, szacuj przyszłe dochody i planuj swoich pracowników zgodnie z ich obowiązkami, umiejętnościami i dostępnością.

Hotele muszą wypełniać czasochłonne zadania administracyjne, spełniając jednocześnie wymagania swoich gości. Istotne jest posiadanie elastycznego grafiku pracy i pracowników z odpowiednimi umiejętnościami. tamigo pomaga w automatyzacji zadań takich jak tworzenie grafików pracy, obliczanie kosztów pracy i wypełnianie rejestracji czasu pracy. Mając informacje w JEDNYM miejscu, szybko uzyskasz przegląd zmiennych zmian roboczych, działów hotelowych i wydarzeń w kalendarzu.

tamigo idealnie nadaje się do kawiarni – niezależnie od tego, czy jesteś małą, niezależną kawiarnią, czy też dużą siecią. tamigo pomaga zmniejszyć liczbę zadań wykonywanych ręcznie i zapewnia pełny przegląd Twojej firmy. Zarządzaj zmianami i rejestracją czasu, a za każdym razem zapewniaj prawidłowe wynagrodzenie. tamigo nawet wie, jak radzić sobie ze napiwkami i nadgodzinami. Zwiększ zyski i monitoruj koszty pracy.

W sektorze opieki zdrowotnej ważne jest poświęcenie pacjentom jak najwięcej czasu i energii. Przy tak wielu pracownikach i nieregularnych godzinach pracy 24-7 może być trudno uzyskać pełny przegląd. tamigo rozwiązuje te problemy i pokazuje, kto jest na służbie i kiedy. Przypisuj odpowiedni personel w odpowiednim czasie i uzyskaj cenny wgląd w wydajność i koszty pracy.

tamigo pomaga centrach obsługi telefonicznej, dając im pełny przegląd tego, kto pracuje, kiedy i z czym. Możesz łatwo zintegrować inne systemy z tamigo, aby pokazać sprzedaż każdego pracownika na godzinę. Zredukuj absencję, generuj raporty o rotacji personelu i dziel się komunikacją na temat tego, jak najlepiej współpracować z klientem. Ulepsz finanse swojej firmy, korzystając z narzędzi prognostycznych tamigo.

tamigo pomaga instytucjom publicznym w efektywnym planowaniu swoich zasobów i udostępnianiu informacji w organizacji. Możesz łatwo sobie poradzić z przepisami pracy i umowami związków. Zarządzanie nieobecnościami jest intuicyjne i łatwe. tamigo jest łatwy w użyciu i promuje dzielenie się wiedzą oraz komunikację online w JEDNYM rozwiązaniu.

Niezależnie od tego, czy jesteś małą, niezależną piekarnią, czy też dużą siecią, tamigo pomaga zmniejszyć liczbę zadań wykonywanych ręcznie i zapewnia pełny przegląd Twojej firmy. Dzięki tamigo możesz łatwo zarządzać zmianami, nieobecnościami, rejestracją czasu i komunikacją z pracownikami. Zwiększ zyski i monitoruj koszty pracy.

Mamy wielu pracowników na pół etatu, ponieważ potrzebujemy pracowników tylko do popołudniowych i weekendowych zmian. W konsekwencji często występuje wiele zmian w grafiku pracy, ale tamigo ułatwia zarządzanie tymi zmianami przy minimalnej ilości zasobów administracyjnych.

tamigo dało zarówno centrali, jak i poszczególnym sklepikarzom możliwość spojrzenia w przyszłość z uwzględnieniem procentów płac, kosztów pracy i obrotów – i to można zobaczyć dzisiaj, jutro i za trzy miesiące.

Niezwykle ważne jest to, że jesteśmy w stanie zobaczyć, jakie są koszty naszych zmian, podczas gdy je wykonujemy. Ponadto tamigo dokładnie wyświetla koszty pracy w stosunku do przychodów we wszystkich restauracjach.

tamigo tworzy przegląd, co oznacza, że zawsze jesteś na bieżąco. Dlatego tamigo jest bezcennym narzędziem.

Jako lider zespołu, mam pełną kontrolę nad całym procesem planowania, niezależnie od tego, gdzie jestem. W tym samym czasie wszyscy pracownicy mają dostęp do nowego i zaktualizowanego grafiku pracy za pośrednictwem aplikacji tamigo.

Chcemy być elastyczni wobec naszych klientów, a tamigo pomaga nam to robić. Dzięki tamigo możemy zoptymalizować nasz grafik pracy przez cały czas dysponując odpowiednimi umiejętnościami dla indywidualnego klienta.

Już w marcu mamy fantastyczny przegląd personelu potrzebnego podczas letnich wakacji. tamigo zapewnia, że zawsze mamy odpowiednią liczbę pracowników w pracy.

Dzisiaj oszczędzam dużo pieniędzy, ponieważ płacę tylko za godziny, które faktycznie pracownicy pracowali.

Anette Sørensen

Bolia, Menedżer zarządzania personelem

Svend Halse Petersen

Rema 1000, Menedżer zarządzania personelem

Tommy Hvid

Sticks'n'Sushi, kierownik operacyjny

Nicolas Stubtoft

Danhostel, zastępca dyrektora generalnego

Camilla Nilsen

Vitalegruppen, Lider zespołu

Martin Thomsen

The Call Company, kierownik produkcji

Servicedesk

Statens It

Inge Christensen

Svinninge Bageri, sklepikarz

Jesteśmy lokalni i międzynarodowi
Obsługujemy klientów zarówno lokalnych, jak i międzynarodowych. Nawet jeśli jesteś firmą międzynarodową o różnych lokalizacjach, tamigo może być skonfigurowany tak, aby spełniał Twoje potrzeby.
Użyj tamigo w swoim własnym języku. Bądz zgodny z prawem i skonfiguruj lokalne typy kontraktów, święta oraz inne z tamigo.

tamigo jest dla wszystkich w twojej firmie

Poprawiona komunikacja z współpracownikami i przełożonymi.

Miej wszystkie istotne informacje o firmie na wyciągnięcie ręki.

Uzyskaj pełny przegląd własnych zmian, przepracowanych godzin i nieobecności.

Zamień zmiany robocze, poproś o nieobecność, licytuj o zmiany w trybie online lub w aplikacji.

Bądź na bieżąco z wydarzeniami, kampaniami i godzinami otwarcia.

Aplikacja mobilna zapewnia łatwy, natychmiastowy dostęp.

Oszczędź czas na zarządzaniu zmianami, nieobecnościami, grafikami i rejestracjami czasu pracy. 

Śledzenie wydajności sklepu.

Łatwe planowanie grafików pracy w oparciu o cele, umowy, zasady i budżety.

Zawsze informuj swoich pracowników.

Zoptymalizuj swoje planowanie dzięki większej ilości informacji.

Zdobądź informacje i ostrzeżenia podczas planowania.

Uzyskaj szybki przegląd swoich kluczowych wskaźników efektywności w całej firmie.

Zaangażuj swoich pracowników, aby osiągnąć wspólny cel.

Szybko sprawdź, które sklepy mają ustawione cele.

Wzmocnij działalność, aby podejmować lepsze decyzje.

Uzyskaj wgląd w przyszłość.

Zapewnij ważne i dostępne dane pracowników.

Łatwy, przystępny przegląd całego personelu i jego danych.

Zapewnij przepisy prawne.

Udostępnienie dokumentów oraz tworzenie umów i zarządzanie nimi.

Uzyskaj przegląd umiejętności, nieobecności i płac pracowników.

Dostęp do kluczowych wskaźników efektywności związanych z zasobami ludzkimi, w tym rotacja personelu.

Samoobsługa pracowników zapewnia wysoką ważność danych pracowników.

Łatwy eksport listy płac do systemu płac (do ponad 70 systemów płacowych).

Zredukuj błędy ludzkie i zapobiegnij błędom w płatnościach.

Pełna dokumentacja przepracowanych godzin i nieobecności.

Dostęp do wszystkich informacji istotnych dla wynagrodzenia.

Łatwa konfiguracja płac i listy płac.

Oszczędź czas poświęcony na weryfikację godzin wynagrodzeń.

Nie wymaga instalacji – zacznij od razu.

Łatwa integracja z HRM, POS i innymi systemami.

Zgodne z RODO.

Dojrzały i dobrze udokumentowany interfejs API.

Łatwe wprowadzanie pracowników.

Obsługiwane na platformie Azure ze względu na wysokich wymaganiach bezpieczeństwa.

Usprawnij operacje we wszystkich działach.

Śledź operacje i przechowuj wydajność sklepów.

Szybko sprawdź, które sklepy muszą zostać zoptymalizowane.

Mierz skuteczność planowanych grafików pracy.

Popraw dialog z poszczególnymi menedżerami.

Skontaktuj się z nami już dzisiaj

Zacznijmy ułatwiać twoją pracę. Napisz nam.

Nazwa firmy*
Imię*
Numer telefonu*
Adres mailowy*
Wiadomość